Birimimize Yapılacak Talep/İstek Başvuruların Şekli Hakkında Önemli Duyuru

Küresel Salgından dolayı salgın başlangıcından bu zamana kadar e posta yolu ile yapılan tüm talepler değerlendirmeye alınmış ve öğrenci mağduriyetleri yaşatılmamaya çalışılmıştır.

Ancak Ülke olarak normalleşme süreci başlatılmış olup tüm taleplerin ıslak imzalı dilekçe ile Üniversitemiz genel evrak birimine yapılması ya da posta yolu ile ıslak imzalı dilekçenin web sayfamızda bulunan yazışma adresine iletilmesi halinde talepleriniz değerlendirmeye alınacaktır. (Postada yaşanan gecikmeden dolayı yaşanabilecek mağduriyetlerden daire başkanlığımız mesul değildir.) E posta yolu ile yapılan talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.

Daire başkanlığımıza bir talepte bulunmadan önce lütfen web sayfamızdaki duyurularımızı ve sıkça sorulan soruları okuyunuz.

Sağlıklı günler dileriz.